Imprimati  

Controlati Stress-ul la Birou

Customer Service
 
Situatiile dificile sunt prezente si in vremurile bune dar mai ales in vremurile mai rele. Iar intr-o perioada ca acum, orice astfel de situatie este amplificata. Problemele de acasa pot si ele sa aiba o influenta directa asupra a ceea ce se intampla la locul de munca. Este important ca manager sa fim constienti de faptul ca echipa poate sa fie influentata de factori externi - iar jobul nostru este sa creem un mediu care reduce stress-ul si promoveaza implicarea si motivarea. Intr-un astfel de mediu de lucru angajatii vor putea mult mai usor sa isi atinga potentialul si sa aduca rezultate. Iata 8 sfaturi care pot sa va ajute - impreuna cu echipa - sa controlati stressul si grijile in situatii dificile:
 

 

1. Traiti intr-un prezent compartimentat.

Profesionistii din domeniul serviciilor isi izoleaza fiecare interactiune cu un client de celelalte - in asa fel incat experientele negative sa nu otraveasca contactele din viitor. Nu permiteti situatiilor trecute sau anticipate - fie ele bune sau rele - sa influenteze performanta din acest moment. Cand e vorba de customer service trebuie sa traiti momentul si atat.
 

 

2. Nu va faceti griji pentru probleme minore.

O problema minora este ceva care e nesemnificativ in comparatie cu lucrurile care chiar conteaza in viata noastra. Cand ne concentram pe lucruri minore pierdem perspectiva si uitam sa ramanem cu imaginea de ansamblu in minte. A evita aceasta capcana ne poate permite sa sortam in mod obiectiv maruntisurile de problemele majore.
 

 

3. Cooperati cu inevitabilul.

Constientizati momentul in care situatia este una inevitabila si incontrolabila. Daca puteti sa recunoasteti situatiile asupra carora nu aveti vreun fel de control puteti sa reusiti sa controlati macar latura emotionala a lor. Cooperand cu rezultatul inevitabil luati o decizie constienta apropos de cum sa reactionati.
 

 

4. Decideti cat de multa energie merita o situatie si nu ii oferiti mai multa de atat.

Dupa ce luati aceasta decizie va va fi mai usor sa gasiti maniere in care sa imbunatatiti situatia sau sa mergeti mai departe.
 

 

5. Faceti-i pe ceilalti fericiti.

Acest principiu face apel la latura dvs nobila. Este greu sa ramai cu o atitudine negativa in momentul in care faci ceva bun sau util pentru altcineva. Pe scurt : a le face bine celorlalti te face si pe tine sa te simti mai bine.
 

 

6. Asteptati-va la lipsa de recunostiinta.

In jobul pe care il aveti oferiti o multitudine de servicii. Vand faceti asta e posibil sa va asteptati sa primiti o forma de recunostiinta. Din pacate acest gen de asteptari este rareori indeplinit. Daca primiti multumiri din partea cuiva puteti sa va considerati norocos - aveti de a face cu o persoana recunoscatoare. Mare majoritate a oamenilor pur si simplu nu au acest obicei - chiar si cand va straduiti sa ii ajutati cat mai mult. Nu ar trebui sa lasati aceasta ingratitudine sa va opreasca de la a oferi servicii excelente.
 

 

7. Puneti entuziasm in munca pe care o faceti.

Entuziasmul este energia pozitiva si efortul sustinut care va duce mai aproape de obiectivele pe care vi le-ati propus. A lua o decizie sa aveti o perspectiva pozitiva poate fi esential daca va doriti sa va faca placere ceea ce faceti si lucrul cu clientii interni si externi pe care ii aveti.
 

 

8. Straduiti-va sa faceti lucrurile cat puteti de bine.

Poate fi dificil sa trecem peste critica - mai ales daca simtim ca este nemeritata sau daca ne loveste in ego. O maniera de a pune orice critica in perspectiva este sa ne intrebam daca facem lucrurile cat putem de bine - cu ceea ce stim si ceea ce putem face. Daca da - atunci puteti pur si simplu sa nu luati critica personal. Daca mai este loc de imbunatatiri - puteti sa va uitati la critica in mod obiectiv si sa va asumati responsabilitatea pentru a va imbunatati performanta.
 

Inapoi

 
 

16 B Mozart Street, District 2, Bucharest, 020256, RO
P:+40 21 231 0861

Follow Us

 
© 2016 Dale Carnegie & Associates, Inc.. All Rights Reserved.
Website design and development by Americaneagle.com